هتل اسکیمویی شمشمک

هتل اسکیمویی شمشمک

هتل اسکیمویی یا هتل بارین یا هتل گل یخ توی شمشک اسم های زیادی برای این هتل گذاشتن که بیشتر با اسم هتل اسکیمویی شمشک شناخته می‌شه. دلیل اصلیش هم اینه که توی معماریش از خونه های برفی اسکیموها الهام گرفته شده و واقعا هم خوشگله.

متاسفانه نزدیکه چند سال این هتل تکمیل شده ولی اصلاً کار نمیکنه و هتل کاملاً تعطیله بعضی سایت ها هم میگن باید سالانه اجاره کنید که گویا اون همامکان پذیر نیست. و فعلاً معلوم نیست چرا صاحب هتل اقدامی برای شروع فعالیت هتل نمی‌کنه.

طراحی این هتل توسط استودیو “ری را” انجام شده که هدف از این طراحی این بوده که رابطه بین معماری و طبیعت را به سبک جدید نشان بده. همین طراحی برای استودیو چند جایزه بین المللی و داخلی به ارمغان آورده. البته این هتل علاوه بر نظر منتقدان نظر مردم معولی رو هم به خودش جلب کرده خیلی از افرادی که از کنار هتل عبور می کنن کنار هتل می ایستن و با ابن هتل زیبا عکس یادگاری میگیرن. 

هتل گل یخ شمشک از نظر امکاناتی هم سنگ تموم گذاشته و انواع امکانات رفاهی برای مسافرا فراهمه.

طراحی داخلی هتل هم مثل بیرونش زیباس و البته آرامش بخش و خاصه طراحا سعی کردن از رنگ های نزدیک به سفید و رنگ های خنثی و بدون شدت رنگ استفاده کنن. روشنایی ها سادگی این محیط شما رو یاد هتل های لوکس نمی اندازه بلکه این طراحی بیشتر دنبال متفاوت بودنه.


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جاهای دیدنی ایران

سرزمین ایران گنجینه‌ای الهی برای مردم این مرز و بومه که خیلی از مردم در موردش ناآگاه هستن. ایران به قدری دیدنی و جذابه که هر گردشگری رو عاشق خودش می کنه. این ادعای من نیست بلکه موضوعی اثبات شده هست.
اینجا از ایران میگم از زیبایی هاش از جاذبه هاش و از گردشگری؛ باشه که همه به این نتیجه برسن که ایران خیلی جذاب و دیدنیه و سراغ کشورهای دیگه برای سفر نرن چون ایران هیچ چیزی کمتر از مقاصد گردشگری خارجی نداره.

دسته‌بندی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها