هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد اولین پارک ترامپولین یا همان پارک پرشی در ایران است. که امکانات و ویژگی های جالبی دارد. در این پارک می توانید از انواع ورزش های مرتبط با ترامپولین لذت ببرید که بسیار جالب و جذاب است. با ما  همراه باشید تا به سوالاتی مانند هلیوم پارک چیست؟ قیمت بلیط هلیوم پارک چقدر است؟ تلفن و آدرس هلیوم پارک مشهد پاسخ دهیم.

انگار زمان خاک بازی و بازی با بچه های هم سن در کوچه تمام شده. وقتی در مورد بازی های کودکیمان فکر می کنم و آن را با بازی های کودکان امروز مقایسه می کنم حس ماموت بودن را دارم.خانه ها آپارتمانی شده و بازی های قدیمی رنگ باخته اند.

حالا بچه ها یا با تبلت و موبایل هایشان بازی می کنند یا باید به شهربازی و پارک های جالب و متنوع می روند. که هر کدام ویژگی خاص خودش را دارد. هلیوم پارک هم از آن دسته پارک هایی است که به صورت تخصصی به یک حوزه خاص یعنی بازی های پرشی یا ترامپولین تمرکز کرده است. و لقب اولین پارک پرشی ایران را به خود اختصاص داده است. مهمترین نکته در مورد این مجموعه که باعث استقبال خوب از آن می شود. اولین بودن در ترامپولین ایران است.

 

این مجموعه در دو طبقه چهارم و پنجم  برج مروارید گوهر شاد واقع شده، که یک طبقه ی مخصوص خانم ها و طبقه ی دیگر مخصوص آقایان است. هر طبقه سالنی به مساحت ۱۵۰۰ متر دارد که دارای بخش های متنوع است. هر طبقه شامل ۰ بخش است که شامل بازی کودکان، بازی و ورزش برای نوجوانان ، بازی و ورزش برای بزرگسالان ،  محیط صخره نوردی و کافی شاپ است . همچنین در هر دو طبقه بخشی برای بازی های VR یا همان واقعیت افزوده وجود دارد که می توانید در آن از بازی های واقعیت افزوده لذت ببرید.

چه بازی هایی در هلیوم پارک می توان انجام داد؟

بازی ها در پارک هلیوم تنها شامل پریدن خالی نمی شود و می توانید از از ورزش ها و بازی های هیجان انگیزی که برای اولین بار است وارد ایران می شود. لذت و اوج هیجان را حس کنید. بسته به طبقه ای که در آن حضور دارید بازی های متفاوتی را می توانید امتحان کنید. در واقع در هر طبقه بازی های متفاوتی وجود دارد. اما نگران نباشید شما می توانید بازی های هر دو طبقه را بازی می کنید در روز های زوج خانم ها می توانند از طبقه ی ۵ و آقایان از طبقه ۴ استفاده کنند و در روز های فرد خانم ها از طبقه ی ۴ و آقایان در طبقه ۵ حضور خواهند داشت.

بازی های طبقه ی چهارم

بازی ها و ورزش هایی که در طبقه ی چهارم قرار دارد شامل : والیبال، بسکتبال، صخره نوردی، نینجا کورس، ژیمیناستیک و فری جامپ است. رنگ این سالن کاملاً آبی و با تم اقیانوس است.

بازی های طبقه ی پنجم

بازی ها و ورزش های طبقه ی پنجم شامل: دوج بال، فوتبال، بیلیارد، کیک بال، فایتینگ، فری جامپینگ و ایربگ است. همچنین رنگ این طبقه الهام گرفته از جنگل و کا ملاً سبز است.

هلیوم پارک مشهد علاوه برا این بازی ها محوطه های بازی هایی مانند: مسیر نینجا، محوطه صخره نوردی شامل  صخره نوردی دیواری، مارپیچ، صخره نوردی نوجوانان، محوطه ی بازی های مهیج شامل: بازی گلادیاتور، طناب تعادل، ژیمیناستیک، وایپ اوت نیز وجود دارد.

جشن ها و مراسم ها

قضیه زمانی جالب تر می شود که مسئولان پارک امکاناتی را فراهم کرده اند تا شما مراسم ها یا جشن های تولدتان را در این پارک برگزار نمایید. البته گرفتن جشن منوط به هماهنگی قبلی و دارای شرایط خاص و هزینه های خاص تر است.

پارک پرشی مشهد

محدوده سنی بازی ها در هلیوم پارک

خبر خوش این است که آماده ی پذیرایی از تمامی رده های سنی است. مسئولان پارک هر سالن را به سه بخش: خردسالان ( ۱ تا ۳ سال)، خردسالان ( ۳ تا ۶ سال) و جوانان و بزرگسالان ( ۷ تا ۷۰ سال) تقسیم نموده اند.

قوانین و مقررات ورود

  • مهمترین شرط ورود شما به هلیوم پارک تکمیل فرم هایی با عنوان PAQ-Q و فرم تعهد است.
  • برای جلوگیری از لیز خوردن باید جوراب های مخصوص ترامپولین به پا داشته باشید.
  • برای جلوگیری از زخم شدن و آسیب دیدگی حتماً لباس آستین بلند بپوشید.
  • از همراه داشتن عینک، تلفن همراه، دوربین و تجهیزات مشابه خودداری فرمایید.
  • از بردن تنقلات و خوردنی ها به ویژه آدامس خودداری کنید.
  • اکیدا توصیه می شود، زنان باردار یا افرادی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند ، در استفاده از ترامپولین پرش جدا و حتما خویشتن داری و اجتناب نمایند.
  • افراد جهت استفاده از فضای صخره نوردی، حتما بایستی با تجهیزات مربوطه و زیر نظر مربی اقدام به صعود نمایند.
  • فرم های تعد افراد زیر ۱۸ سال هنگام اولین ورود باید توسط والدین تکمیل شود.
  • ورود افراد زیر ۴ سال بدون همراه ممنوع است.

عکس های هلیوم پارک

مراحل ورود به هلیوم پارک برای اولین بار

اگر برای اولین بار میخواهید وارد ترامپولین پارک شوید باید ۱۰ گام زیر را به ترتیب انجام دهید ، لطفا عجله نکنید...

  • گام اول : مطالعه قوانین ، جدول قیمت ها ، تعرفه ها و گرفتن تصمیم نهایی برای ورود
  • گام دوم : تکمیل فرم اولیه (PAR-Q) برای خود و تک تک همراهان به صورت جداگانه
  • گام سوم : تکمیل فرم ثانویه (تعهد) برای افراد بالای ۱۸ سال و ذکر اطلاعات فرزندان و افراد تحت تکفل
  • گام چهارم : تحویل فرم ها به متصدی فروش و ارائه درخواست خرید کارت اشتراک دائمی (یک کارت اشتراک میتواند به تعداد نامحدود همراه داشته باشد و حداقل قیمت آن پنجاه هزار تومان می باشد که بدون محدودیت زمانی قابل استفاده است اما وجه آن قابل برگشت نیست)
  • گام پنجم : نگاه کردن فیلم آموزشی در استند مربوطه
  • گام ششم : مراجعه به متصدی صندوق ، تحویل کارت اشتراک و تلفن همراه (برای قسمت بانوان) و ارائه جوراب مخصوص (در صورتی که می خواهید از ترامپولین استفاده کنید به همراه داشتن جوراب مخصوص اجباری و قیمت آن پانزده هزار تومان می باشد که اگربه همراه ندارید باید از صندوق خریداری نمایید)
  • گام هفتم : تحویل کفش به متصدی پذیرش و دریافت دستبند ، به پا کردن جوراب مخصوص و یا پاپوش در صورت عدم استفاده از ترامپولین
  • گام هشتم : عبور از گیت ورودی به صورت تک تک و کسر اعتبار پنج هزار تومانی از هر فرد برای استفاده از رختکن و امکانات عمومی سالن به مدت ۲ ساعت (پرداخت مبلغ پنچ هزار تومان تنها برای موارد ذکر شده و استفاده از بازی و ورزش ها مستلزم پرداخت های جداگانه از اعتبار داخل دستبند است)
  • گام نهم : ورود به رختکن و پوشیدن شلوار راحت و تن پوش مناسب آستین دار
  • گام دهم : ورود به سالن و انتخاب بازی ، ورزش مورد نظر و پرداخت تعرفه آن با اعتبار موجود در دستبند

رزرو آنلاین

برای رزرو آنلاین شارژ کردن کارت عضویت هماهنگی برای جشن تولید به آدرس http://reservation.heliumpark.ir/ مراجعه نمایید. همچنین از طریق این صفحه می توانید از تخفیفات و قیمت ها اطلاع حاصل فرمایید.

آدرس هلیوم پارک مشهد

برای رفتن به هلیوم پارک مشهد باید به خراسان رضوی ، مشهد مقدس ، بلوار جانباز ، بین جانباز ۵ و ۷ ،طبقه ۴ و ۵ برج تجاری هلیوم پارک.  ورودی افراد از جانباز ۵ ورودی پارکینک از جانباز ۱/۵

 

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جاهای دیدنی ایران

سرزمین ایران گنجینه‌ای الهی برای مردم این مرز و بومه که خیلی از مردم در موردش ناآگاه هستن. ایران به قدری دیدنی و جذابه که هر گردشگری رو عاشق خودش می کنه. این ادعای من نیست بلکه موضوعی اثبات شده هست.
اینجا از ایران میگم از زیبایی هاش از جاذبه هاش و از گردشگری؛ باشه که همه به این نتیجه برسن که ایران خیلی جذاب و دیدنیه و سراغ کشورهای دیگه برای سفر نرن چون ایران هیچ چیزی کمتر از مقاصد گردشگری خارجی نداره.

دسته‌بندی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها